sunnuntai 24. toukokuuta 2015

California trip: Days 4-6

Day 4:
 Neljäs päivä alkoi jälleen kerran sightseeing-ajelulla, mutta tällä kertaa ajettiin San Diegosta ihan Meksikon rajalle (jonne ei siis pitkä matka ole) ja käytiin siellä ottamassa muutamat yhteiskuvat Meksikon ja lipun kanssa hahah. Sen jälkeen lähdettiin ajamaan takaisin talolle, mutta käytiin matkalla vielä kiertämässä nopeasti San Diegon vanhakaupunki. Talolle päästyä pakattiin taas ja käytiin In n Out -nimisessä californialaisessa hampparipaikassa hakemassa ruokaa ja sitten neljältä hypättiin taas junaan, tällä kertaa suuntana Camarillo ja Channel Islands Universityn campus, missä asuttiin Selman tädin luona. Matka sinne kestikin useemman tunnin ja perillä oltiin tosi myöhään.

Day 5:
 Viidentenä päivänä herättiin tosi aikaisin, koska lähdettiin ihanaan pikkukahvilaan aamupalalle ja siitä heti junalla Santa Barbaraan. Santa Barbara oli kyllä tosi nätti paikka ja koko päivä siellä menikin, vaikka suunnitelmat menivätkin uusiksi, koska sää oli pilvinen ja vähän kylmä. Rannan sijasta mentiinkin sitten shoppailemaan ja sen jälkeen mentiin vielä katsomaan ranta ja käytiin syömässä pierillä olevassa ravintolassa. Siellä näin myös eka kertaa ikinä delfiinejä villinä meressä! Illalla oltiin taas takaisin Camarillossa melko myöhään ja mentiin nukkumaan.

Day 6:
Kuudes päivä oli oikeastaan ainoa päivä milloin nukuttiin vähän pitempään, koska sille päivälle meillä ei enää ollut paljon tekemistä. Aamulla syötiin aamupala ja sitten lähdettiin altaalle loikoilemaan ja uimaan. Sen jälkeen mentiin vaihtamaan vaatteet ja käytiin kävelemässä ympäri campusta ja syömässä meksikolaista ja froyoa. Syönnin jälkeen meillä ei ollutkaan paljon aikaa jäljellä ja pakkailin vaan loput tavarat laukkuun ja illalla yhdeltätoista lähti lento takaisin kohti New Yorkia. Yölennon jälkeen olin ihan sekaisin ja oon vieläkin melko jet lagged, mutta ihana loma on takana ja oon iloinen, että ehdittiin tekemään niin paljon noinkin lyhyessä ajassa. Erityiskiitokset vielä Selmalle seurasta ja ylipäätään koko reissun mahdollistamisesta! see ya soon! <3

Ps. Laittakaahan vielä kysymyksiä tulemaan tänne, jos on jäänyt huomaamatta! :)