torstai 12. helmikuuta 2015

Good news

Aurinko on vihdoin alkanut paistamaan tähänkin risukasaan ja voin pitkästäaikaa taas sanoa, että mulle kuuluu tosi hyvää! Vaihdoin isäntäperhettä, koulussa alkoi uusi semester ja sairastelukin alkaa olla selätetty. Viime aikoina en sinänsä mitään erikoista oo tehnyt, mutta arki on ollut vaan tosi kivaa.

Oon ollut nyt täällä uudessa perheessä melkein viikon ja vihdoin tuntuu siltä, että oon löytänyt perheen, jossa voisin koko loppuvuoden viettääkin. Host mom on tosi mukava ja poika myös, vaikka hän ei kotona paljon olekaan. Tämä perhe asuu siis ihan koulun naapurissa ja on niin kiva, että aamulla kävelen vaan kotiovelta muutama sata metriä koulunovelle! Myös talo on kodikas ja varsinkin mun huone on ihana.
  Uusi koti

Koulussa meillä alkoi siis uusi semester ja lukujärjestykseen tuli pieniä muutoksia. Myös stage crew alkoi ja joka maanantai, tiistai ja keskiviikko jään sinne koulun jälkeen lavasteita rakentamaan, mikä on kiva, koska vapaa-aikaa alkoi jo olla vähän liikaakin. Myös kaikki mun parhaat kaverit on siellä ja oon tutustunut muutamiin uusiinkin tyyppeihin. Uusi lukujärjestys on kivempi kuin edellinen eikä mulla ole enää ensimmäistä tuntia ollenkaan eli koulu alkaakin "vasta" 7:54 joka päivä. Mun schedule näyttää nyt tältä:

1. off
2. Broadcast TV
3. English 12
4. Concert Choir
5. Lunch
6. Spanish 2
7. Digital Photography
8. Gourmet Foods
9. Musical Theater Technology 

Koulumatka yhdessä kuvassa hahah
 
Ensi viikolla meillä onkin February break eli viikon loma koulusta ja suunnitelmana on ainakin käydä cityssä, nähdä kavereita, etsiä prom-mekkoa ja vaan rentoutua. Sen jälkeen koulua on enää jäljellä alle 20 viikkoa ennen kesälomaa, mihin tämä aika oikein menee?? Viime aikoina kotiinpaluuta on tullut mietittyä paljon ja se on pelottava ajatus varsinkin nyt, kun kaikki on alkanut sujumaan ja tykkään tästä Amerikan elämästä niin paljon. Sen takia koitankin elää nyt mahdollisimman hyvin hetkessä, koska tämä kaikki pitää jättää taakse pikemmin kuin huomaankaan. Nyt keväällä on onneksi tiedossa niin paljon kaikkea kivaa, mm. mun synttärit, mahdollinen Floridan-reissu, prom ja graduation ja paljon muutakin. Onneksi on vielä vähän päälle neljä kuukautta tätä jenkkielämää jäljellä!

Toivottavasti kaikilla siellä Suomessa on ollut kivaa penkkareissa ja wanhoissa! Miss you all so much!


-Carla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti