tiistai 28. huhtikuuta 2015

28th of April

3 päivää toukokuuhun. Mihin tämä aika oikeasti menee? Kysyn tämän saman kysymykseen about joka postauksessa, mutta ei tässä vaan voi pysyä kärryillä! Koko kevät on mennyt aivan hirveän nopeasti ja varsinkin huhtikuu on mennyt ohi kyllä ihan silmänräpäyksessä enkä voi uskoa, että kohta on jo muka toukokuu. Enää alle kolme viikkoa Californian lomaan (!!jee), sen jälkeen noin kuukausi promiin ja sen jälkeen lähdenkin jo kotiin..mitä? Parempi vaan koittaa olla ajattelematta liikaa...

Mun arkeen ei viime aikoina ole kuulunut oikein mitään uutta. Koulussa on ollut melko paljon kaikenlaista ja oon joutunut tekemään kouluhommiakin jonkun verran. Oon käynyt muutamalla field tripillä, tehnyt valokuvaustuntia varten mun senior boardia, enkun tunnilla raadetaan päättötyötä varten, missä on kyllä mulle ollut hommaa ja TV broadcast tunnilla kuvataan movie trailereita. Iltapäivisin oon alkanut reenailemaan taas ja koska lämpötilakin alkaa jo päivittäin olla kahdessakymmenissä niin aurinkoakin on tullut otettua. Viikonloput oonkin sitten ollut kavereiden kanssa ja ottanut vaan rennosti.

 
1&2. Yksi lauantai hellerajat meni rikki ja suomalainen oli tottakai samantien makaamassa auringossa, rusketusta tosin ei tarttunut ollenkaan... 3. Islipin "suurta" keskustaa, ei tosiaan ihan mikään Manhattan hahah 4. Mun senior board alussa..

 
1. ..ja muutamaa päivää myöhemmin. 2. Trailerin tekoa 3&4. Opiskelua Amerikassa; espanjan tunnilla katsotaan Hawaii 5-0:ta espanjankielisillä teksteillä, koska opettaja on siihen koukussa ja kokkaustunnilla vaan ope tekee meille ruokaa ja me istutaan ja syödään.. Miten ikinä enää voin sopeutua suomalaiseen lukioon tän jälkeen?

 
1. Field trip lähicollegeen, käytiin katsomassa TV & Radio broadcast linjaa. 2. Viime lauantaina piti nousta normaalia aiemmin katsomaan SM-liigan 7. finaali. Aika paljon olisin halunnut olla Raksilassa paikanpäällä todistamassa kärppien mestaruutta niinkuin aina aiemminkin, mutta pääasia on, että poika jäi pohojoseen! 3. Viime viikonloppuna löysin vihdoin mun prom-mekon! Tässä siitä pientä sneakpeakiä, koko mekon näätte sitten myöhemmin! 4. Rakastan sitä, että host mom pitää aina huolta siitä että jääkaapista löytyy tuoreita mansikoita ja niitä on tullutkin kyllä syötyä enemmän ku tarpeeksi

 1.<3 2. Täällä löytyy melkein joka ruokakaupasta tällainen osasto, jossa myydään tuoreita hedelmiä valmiiksi kuorittuina ja paloteltuina, heaven on Earth. 3. Toinen heaven on Earth, Bath & Body works. Mulla on "lievä" obsession tuon kaupan tuotteisiin.. Jos käytte Jenkeissä niin suosittelen käymään tuolla! 4. Varmat kesän merkit: käärityt farkut ja lakatut varpaankynnet.

Nyt jatkan mun enkun esseen kirjoittamista minkä takia tän koneen alunperin aukaisinkin ja dinnerin jälkeen lähdetään host momin kanssa takaisin koululle prom infoon. Hyvää Vappua kaikille sinne Suomeen, vähän harmittaa, että sen tänä vuonna missaan, mutta pitäkäähän hauskaa munkin puolesta!

-Carla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti