sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Spring Break through my phone

 
1.-4. Media Arts Show, joka oli kylläkin jo ennen lomaa ja josta jo aiemmin vähän kerroinkin. En tiiä oliko tuo muista edes kovin kiinnostava tapahtuma, mutta mun mielestä oli tosi kiva nähdä jenkkicollegea ja nähdä muiden tekemiä videoita ja valokuvia.


1. Otettiin musikaalin lavasteet alas ja kaikilla on tapana ottaa esim. pala seinää muistoksi ja kerätä siihen kaikkien nimmarit. Tottakai halusin kans muistoksi jotain, mutta koska mitään seinänpalasta en oikein saisi Suomeen raahattua, niin jouduin sitten tyytymään oven nuppiin hahah 2. Kevät tulee! 3. Päivät vaan vähenee ja vähenee... 4. Don't tell me stage crew is not hard work. Oon edelleen ihan mustelmilla

 
1.-4. Mun ja Chiaran shoppailupäivä thru snapchat

 
1.-4. Jenkkipääsiäinen ei eronnut suomalaisesta juuri mitenkään (tai ainakaan mun suomiperheen ja host-perheen tavat viettää sitä) ja ja oli kyllä kiva kokemus ja varmaan yks mun favorite amerikkalaisista juhlista. Suomessa meillä on tosin ollut yleensä tapana saada pääsiäisenä suklaamuna, mutta täällä lapset saavat usein ihan kokonaisen korin, joka on täynnä tavaraa ja karkkia, joten hostmom oli tehnyt sellaisen mullekin. Monesti myös täällä on tapana maalata pääsiäistä varten munia ja piilottaa ne ja lapset sitten etsivät niitä korien kanssa, mutta tuota en kuitenkaan päässyt kokemaan.

 1.-2. Tiistaina käytiin host-isovanhempien ja -veljen kanssa lentokonemuseossa. 3. Kotiin skypettelyä, niin ikävä mun puudelia! 4. Kevään suunnitelmista paras juttu toteutuu ja reilu kuukauden päästä otan viikon loman koulusta ja suuntaan Californiaan! Yksi mun kaveri Suomesta menee siis sinne myös ja suunnitelmissa olisi kierrellä Losin lähialueilla vajaa viikko. Oon niin innoissani, että pääsen Caliin uudestaan enkä yhtään malttaisi odottaa!! Oon niin lämmön ja palmujen tarpeessa

1. Keskiviikkona juhlittiin Chiaran synttäreitä ja mentiin Applebee's nimiseen paikkaan syömään pienellä porukalla 2. Applebee's 3. Tältä mun loma on oikeasti näyttänyt... 4. Eilen matkalla cityyn

 1. Eilen mentiin siis Chiaran kanssa uudelleen cityyn, koska Chiaran kaveri Uudesta-Seelannista oli siellä luokkaretkellä niin näytettiin sille Nyciä ja käveltiin vaan ympäriinsä koko päivä. Eilen oli kyllä ihan kesäfiilis, kun mittari näytti melkein +20 ja aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta

Tänään onkin sitten spring breakin viimeinen päivä (mihin se aika taas meni?) ja huomenna suunnataan takaisin koulunpenkille. Toisaalta oon kyllä ihan iloinen, että pääsen taas näkemään kaikkia ja saan jotain tekemistä. Tuleville viikoille mulla ei ole oikeastaan mitään suunnitelmia ennen kuin sitten viiden viikon päästä lennän Californiaan. Sen reissun jälkeen mulla alkaakin kesäloma ja jäljellä on enää kuukausi Amerikassa. Tiiän, että tämä loppuaika tulee menemään ihan tajuttoman nopeasti ja vaikka oonkin tosi surullinen, että tämä paikka pitää jättää taakse niin samalla en jaksaisi odottaa sitä, kun oon taas kotona ja Suomessa.

-Carla

2 kommenttia:

  1. Tykkään tosi paljon sun blogista! :) Voiko sut addata snapchatissä? Kiinnostais seurata sun jenkkielämää sitäkin kautta! Jos voi, niin mikä sun nimes siellä on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla että tykkäät! Ja voi lisätä, carlaaaam nimellä löytyy :)

      Poista