sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Lomailua

Moikka! Mitään uutta tai jännittävää kerrottavaa mulla ei oo, joten aattelin tulla laittamaan parit kuvat loma-ajalta. Toissapäivänä tulin siis takaisin kotiin viikon kestäneeltä Etelä-Suomen reissulta ja huomenna lähdetään sitten kavereiden kanssa pariksi päiväksi Kuusamoa kohti mökkeilemään. Tylsistymään tässä ei siis ehdi millään, mikä on hyvä! On ollut kans kivaa vaihtelua viettää koko kesä Suomessa, etenkin nyt kun säätkin ovat sen mukaiset taas :) Oon kyllä ottanut kaiken ilon irti näistä suomihetkistä ja tähän mennessä ainakin loma on ollut ihan mahtava!





 Virkeenä kuudelta aamulla junaan Roosan kans ja kohti Turkua!

 Nähtiin kaikki parhaat eturivistä ja kaikkien keikat oli niin hyviä!!

 Turusta suuntasin sitten viikonlopun jälkeen Jämsään kaverin luokse



Annika ja minä. Perjantaina sitten piti sanoa heipat vuodeksi :(


Junareitit on tullu ainakin taas tutuiksi...

 
Kaverin kanivauva, joka on ehkä maailman suloisin otus <3
Minä ja Maiju, joka palasi viime kuussa Michiganista



- Carla

2 kommenttia:

  1. whaat oot ollu varmaa tos Lily Allenis iha mun vieres ku oltii kans eturivissä mut ihan just sen eessä ku se oli tohon istuu ja laulaa :D mut toivottavasti sunki sijotustiedot tulis jo kohta!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä!! Unohin kertoa sulle että olin siinä iha sun vieressä ja huomasin sut, mutta sä et mua! :DD Ja niimpä..niitä odotellessa :)

      Poista