maanantai 13. lokakuuta 2014

Minä kun..

..en ymmärrä puoliakaan amerikkalaisten käyttämistä lyhenteistä tekstatessa:


..nään täällä mitä erikoisempia asuyhdistelmiä:

 

..mulle tarjotaan jotain uutta amerikkalaista ruokaa:
 
..kassalla sanotaankin ihan eri summa ku hintalapussa lukee:

 

..en oo kuullut/ymmärtänyt edellisellä tunnilla:

 
  ..laitan joka postaukseen vaan huonolaatusia kännykkäkuvia:

 

..tunnilla on aiheena college-hakemuksen tekeminen:

 

..tajuan vastanneeni väärin ymmärrettyyn juttuun jotain ihan muuta ku ois pitänyt:


 ..oon US government tunnilla:


..joku ei koulussa tiiä, että oon vaihtari:

 
..seison aamulla 6:30 umpijäässä bussipysäkillä:

 
..mulle kerrotaan, että syön jotain ruokaa väärin:


..kaikilla on täällä vielä lankapuhelimet käytössä:


..multa kysytään haluanko lähtä shoppailemaan:


-Carla

9 kommenttia:

  1. Hahah ihan paras!! Pystyn nii samaistua näihin, kiitos maanantai-illan piristyksestä! :'D

    VastaaPoista
  2. hahaha nää postaukset on parhaita yritän itekki saada aikaseks tällätteen jossain vaiheessa :D

    VastaaPoista
  3. Tää oli aivan mahtava postaus!! :-D Pystyy samaistuun niin hyvin hahah

    http://americansmilebyme.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. :'D ihana carla, aivan paras postaus!

    VastaaPoista