perjantai 27. maaliskuuta 2015

Life is good

Kiirettä pitelee edelleen, mutta kaikki on paremmin kuin hyvin! Viime postauksessa sanoin stage crewn olevan jo ohi, mutta heti sen jälkeen sainkin työn running crewsta (pienempi porukka, joka työskentelee itse esitysten aikana) ja viime viikon ja tämän viikon oon ollut sitten koululla joka päivä 4 tuntia koulun jälkeen harjoituksissa. Oon niin onnellinen, että sain tuon työn, koska muuten olisin kyllä skipannut koko stage crewn parhaimman osan ja nyt olen päässyt tekemään muutakin kuin vaan maalaamista ja rakentamista. On ollut ihan mahtava kokemus olla täällä osana musikaalin tekoa ja tulen varmasti muistamaan tämän vielä kiikkutuolissakin. Tänä vuonna meidän koulu esittää siis West Side Storyn ja eilen meillä oli ensi-ilta, joka on ollut ehdottomasti yksi parhaimmista päivistä täällä! Ehkä vähän harmittaa, etten itse tajunnut mennä koe-esiintymään, mutta toisaalta sitten mulla ois jäänyt kokonaan stage crew kokematta. Joka tapauksessa vielä kaksi showta jäljellä meidän loistavalla castilla ja crewlla, toinen tänään ja viimeinen huomenna!

1. Running crew 2. Rehearsals 3. Tää kuva vaan kuvastaa meitä ihan täydellisesti haha 4. Saatiin meidän stage shirts

Musikaali on oikeastaan vienyt suurimman osan mun ajasta viime aikoina enkä muuta sen erikoisempaa ole paljon tehnytkään. Keskiviikkona mulla oli tosin synttärit ja sekin päivä oli tosi kiva, kuorotunnilla muut lauloivat mulle ja sain pieniä yllätyksiä kavereilta ja opettajilta. Koulun jälkeen menin sitten mun kaverille Cynthialle ja käytiin illallisella pizzeriassa. Viime viikonloppuna taas mentiin Chiaran kanssa syömään ja leffaan katsomaan Cinderella (suosittelen katsomaan!) ja tänään mentiin broadcast TV luokan kanssa Long Island media arts showhun koko päiväksi ja meidän luokkalaiset myös voitti yhden sarjan videollaan. Tää tapahtuma järjestettiin siis yhdellä music & arts collegella ja ei voi muuta kuin unelmoida, että Suomessakin olisi sellaisia kouluja.

1. Host-momin miesystävä leipoi mulle synttärikakun 2. Cynthia & me 3. Sain opettajalta lahjaksi karkkia, ei kyllä monesti tuota Suomessa tapahtuisi hahah 4. Cynthian synttärilahja mulle :)

Tällaista nopeaa päivitystä tähän väliin, koska seuraavan kerran palailen sitten kun kiire on ohi! Uutta videotakin on jossain vaiheessa tulossa joten stay tuned!

-Carla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti