lauantai 13. kesäkuuta 2015

Two weeks left

Täällä ollaan taas, anteeksi hiljaisuudesta. Mulla on nyt koko tämä kesäkuu ihan täyteen buukattu ja koitan ottaa kaiken irti tästä loppuajasta eli hiljaisuus meinaa sitä, että mulla on täällä kivaa ja paljon tekemistä! 

Koulua mulla on siis täällä jäljellä enää tasan yksi päivä ja sitten se on kokonaan ohi. Mun opiskelu amerikkalaisessa high schoolissa loppuu. Ihan älyttömän vaikea sitä on uskoa ja ihan kamala ikävä tulee mun koulua, opettajia ja suurimpaa osaa mun tunneista. Toisaalta oon kyllä niin iloinen kesälomasta enkä kyllä ois jaksanutkaan enää yhtään päivää herätä kuudelta aamulla ja istua näitä kauniita kesäpäiviä sisätiloissa. Silti haikea olo on ja tuntuu kamalalta jättää se kaikki taakse.  East Islip, I'm gonna miss you. A lot.

Maanantaista eteenpäin mulla onkin tiedossa lomailua, tiistaina mennään Chiaran kanssa cityyn, jonain päivänä nään mun tokaa hostperhettä vikan kerran ja sunnuntaina mennään syömään kavereiden kanssa ja osalle heistä sanonkin sitten heipat. Sitä seuraava viikkokin on ihan täynnä, including prom ja graduation ja siitä pari päivää eteenpäin ja hyppäänkin jo koneeseen kohti Suomea. Tunteet on niin ristiriitaiset kun vaan voi olla, en yhtään halua jättää tätä paikkaa enkä tiedä mitä kavereiden hyvästelystä tulee, mutta samaan aikaan haluan jo kotiin enemmän kuin mitään ja sielläkin mulla on kesälle vaikka mitä kivaa tiedossa. Ei kai auta muu kuin elää hetkessä niin täysin kuin mahdollista.

Tässä vielä kuvina viime aikojen tekemisiä :)

1. Spring concert oli jo noin kuukausi sitten, ja se olikin tavallaan lopetus mun kuorouralle, ainakin toistaiseksi. Sain myös yhdestä meidän konserttibiisistä soolon yhden toisen tytön kanssa ja olihan se ihan älyttömän siistiä laulaa niinkin ison yleisön edessä. 2. Mun naapurustoa 3. Käytiin kävellen Chiaran kanssa kaupassa hakemassa jäätelöä, vaikkei täällä käveleminen ookaan tapana haha 4. Viimeisiä kertoja kouluun kävelemistä näissä maisemissa :'(

1. Täällä on ihan kesä ollut jo jonkin aikaa ja lämpötila on joka päivä +20-30 2. Enää 16 päivää, että pääsen halaamaan tätä ihanuutta taas <3 3. Berries 4. Kouluun

1. Cynthiaa :) Ollaan tultu tosi läheisiksi oikeestaan vasta ihan tässä viime aikoina, but better late than never 2. En voi uskoa, että viimeinen kokonainen kouluviikko Amerikassa on jo ohi 3. Tb to Cali 4. My first baseball game with Sam

 1-2. Long Island Ducks 3. Courtney, Cynthia and me :) 4. Summer

1-3. Choir Banquet. Tämä oli siis meidän koulun kuorojen päättäjäisjuhla, missä syötiin, jaettiin palkintoja ja lopuksi DJ soitti musiikkia ja tanssittiin, oli varmasti taas yksi parhaita iltoja täällä :) 4. Tuolla banquetissa on siis tapana, että seniorit ostaa nuoremmille hauskoja lahjoja ja vaikka oonkin senior niin mullekin oli ostettu lahja ja tällaset sitte sain hahah

1-4. Banquet and frieeends <3

1. Maanantaina mentiin mun kaverin Nickin kanssa kattoon meijän koulun acting classin tekemää musikaali kohtausten mixiä (? tai mikä onkaan oikeasti suomeksi) missä Chiarakin esiintyi ja oli taas vaihteeksi melko high school musical olo, kun pääroolin poikaystävä hyppäsikin yllätyksenä viimeisen laulun aikana lavalle laulamaan sen tytön kanssa hahah 2. <3 3. Foodshoppailua 4. Passionfruit yoghurt with strawberries, yoghurt chips and coconut, paras froyo minkä oon syönyt so far

-Carla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti