sunnuntai 31. elokuuta 2014

Ylihuomenna!

Kaksi päivää lähtöön... En oikeen ymmärrä tätä vieläkään. Vasta siihen oli vielä yli vuosi ja nyt se on jo näin lähellä, ihan hullua.

 Oon tällä hetkellä hyvillä mielin lähdössä ja tuntuu, että mulla on just sopivasti vielä aikaa täällä Suomessa jäljellä. Haikea olo kylläkin iskee heti, jos alkaa miettiä kaikkea liikaa ja varmasti muutamat itkut tulee vielä itkettyä seuraavien päivien aikana. Oloa ei helpota kyllä sekään, että mun tuurilla sairastuin hirveeseen flunssaan ja kuumeeseen eikä mulla lähde tällä hetkellä ääntä ollenkaan. Onneksi tässä on vielä pari päivää aikaa ja toivon, että edes ääni palaisi ennen lähtöä, koska siitä ois kuitenkin aika paljon hyötyä haha. Anyway, ootan sitä hetkeä niin paljon, kun nään New Yorkin maisemaa koneen ikkunasta ja pääsen tapaamaan mun hostit ekaa kertaa! 

Tänään muutamat sukulaiset tulee käymään kahvilla ja varmaan yritän vielä vähän siivoilla mun huonetta, mutta muuten oonkin pyhittänyt tän päivän kokonaan lepäämiselle. Huomenna sitten käydään äitin kanssa vielä ostamassa loput tuliaiset, pakkaan laukut loppuun ja myöhemmin illalla kaverit tulee käymään ja pitäisi sanoa heipat 10 kuukaudeksi. En usko, että sitä seuraavana yönä kauheasti saan unen päästä kiinni ja tiistaina aamupäivällä sitten lähteekin lento Oulunsalon lentokentältä Helsingin kautta kohti Amerikkaa. Tässä lyhyesti muutaman seuraavan päivän tapahtumia, koska seuraavan kerran musta kuuluukin sitten vasta Amerikan puolelta!





-Carla

1 kommentti: