torstai 4. syyskuuta 2014

Alive

Kirjotan nyt vaan nopeesti puhelimella lyhyen postauksen ja katsotaan mitä tästä tulee hahah. Eli hengissä ollaan ja Amerikan puolelle päästy! Adapteri mulla ei toimi enkä oo vielä saanut uutta, joten kuvien otto ja vähän paremmat postaukset saa nyt vielä valitettavasti odottaa vähän aikaa.
Tiistaina siis aamupäivällä lähdin matkaan Oulun lentokentältä. Kotoa lähteminen ja heippojen sanominen ei ollut todellakaan helppoa, mutta niistä kuitenkin selvittiin ja lennot meni tosi hyvin. Perille päästyä olin silti ihan väsynyt ja sekaisin kaikesta matkustamisesta eikä mulla oo varmaan koskaan ennen ollut niin sekava olo:D Lentokentällä kuitenki löysin mun host-momin ja ajettiin sitten n. tunti kotiin. Kotona tapasin mun host-siskon ja naapurintytön, jonka kanssa tuun menemään kouluun samalla bussilla ja tää tyttö aikoi myös kysyä valmentajalta, jos pääsisin mukaan field hockey-joukkueeseen, missä hän itsekin pelaa. Kuulin koko lajista ensimmäisen kerran vasta, kun luin koulun harrastusvaihtoehtoja, mutta se ainakin vaikuttaa tosi kivalta ja ois mukavaa, jos pääsisin joukkueeseen :)
Eka yö täällä oli aika hankala sekä fyysisesti että henkisesti, mutta aamulla oli jo taas paljon helpompaa. Aamulla juotiin kahvit ja sitten lähdettiin host momin kanssa koululle rekisteröimään mut kouluun ja siellä saatiin sitten kuulla, että jotain papereita puuttuu eikä mua voitukaan rekisteröidä... Mun piti aloittaa koulu tänään ihan normaalisti, mutta nyt meenkin sitten ensin koululle aluevalvojan kanssa selvittämään ongelmaa. No, eipähän tarvi herätä kauheen aikasin vielä. (koulu alkaa täällä normaalisti joka päivä klo 07:10...) Loppu päivä meni oikeastaan kokonaan shoppaillessa mulle tarvittavia juttuja ja vaatteita.
Lyhyesti sanottuna täällä siis menee hyvin ja hostit on mukavia ja tää asuinalue ja talo on tosi kivoja. Englannin kielen kanssakaan ei oo ollut mitään ongelmia. Aikaeroon on vielä vähän totuttelemista ja nytkin mulla loppu jo uni, vaikka oisin saanut vielä kaks tuntia nukkua. Tänään on ohjelmassa uus yritys kouluun rekisteröitymisessä ja loppupäivästä en vielä tiedäkkään. Kirjoittelen taas, kun saan tietokoneen toimimaan :)
-Carla

1 kommentti:

  1. Tais oman lisämausteen sun lähtöhärdelliin ja matkustamiseen tuoda flunssaan sairastuminen, mutta sehän on pian selätetty ja aurinko paistaa kirkkaammin. Terkut kotoa <3.

    VastaaPoista