maanantai 26. tammikuuta 2015

January in a nutshell

Tuntuu, että tammikuu on mennyt ohi ihan hujauksessa ja vaikka tässä kuussa onkin tapahtunut vaikka ja mitä, niin samalla tuntuu, että en ois saanut aikaiseksi juuri mitään. Aluksi ajattelin vain lätkäistä tähän postaukseen kuvia puhelimesta, mutta ehkä mun pitäisi kertoa myös vähän pintaa syvemmältä.

 Joulun aikoihin mulla oli jonkin verran koti-ikävää, joka veti mielen matalaksi. Silloin ajattelin, että se oli varmaankin sitä vaihtovuoden vaikeinta aikaa ja samalla olin aika iloinen, että pääsenkin kaikkien pelottelujen jälkeen niin helpolla. No, eihän se ihan niin mennyt. Tässä kuussa oon todellakin ollut siellä pohjalla. Aion olla rehellinen ja kertoa, että viime viikolla ei ollut yhtäkään päivää, ettenkö olisi itkenyt, yhtenä päivänä jopa koulussa. Jotenkin nämä kaikki vastoinkäymiset, joita mulla on ollut jo aika paljon tuntuu vaan kaatuvan päälle yhtäaikaa ja tällä hetkellä koko tilanne täällä on aika sekava. Tuntuu, että tämän takia en ehdi päästä nauttimaan tästä vuodestakaan kunnolla ja puolivälikin koittaa ihan pian.

Vaikka täällä onkin ollut nyt tosi rankkaa niin oon silti tosi onnellinen siitä, että oon täällä enkä kyllä lähtisi vielä Suomeen mistään hinnasta. Mun on oikeastaan mahdoton kuvailla näitä fiiliksiä tämän paremmin, mutta pointtina oli kuitenkin se, että viime viikot eivät ole olleet mitään parasta aikaa ja että vaihdossa tulee useimmilla vastaan myös tosi vaikeita aikoja. Toivon niin paljon, että pikkuhiljaa alkaisin jo löytää niitä oikeita kavereita ja ennen kaikkea mulle sopivan perheen, että pääsisin vielä nauttimaan loppuvuodesta. Ehkäpä se kevään nousukiito tästä vielä alkaa! Eilen myös tapasin meidän kouluun tulevan uuden vaihtarin, joka oli tosi mukava ja sain kuulla, että mennään mun ekojen hostien kanssa vielä myöhemmin keväällä Floridaan eli nyt on ainakin jotain juttuja mitä taas odottaa :)

Tällä viikolla suunnitelmissa on vaan ottaa rennosti, koska tänne on tulossa tänään lumimyrsky ja koulut on ainakin tänään ja huomenna suljettu. Jos koulu avataan loppuviikoksi, niin silloinkin mulla on koulua vaan perjantaina koeviikon takia. Tämä viikko siis tulee menemään netflixin ääressä (jos sähköt ei lähde) ja luultavasti Yolandan ja uusiseelantilaisen vaihtarin kanssa hengatessa. Nyt sitten niihin kuviin:

1. Lunta täällä oli alkukuusta se pari päivää, mutta melkein heti se sitten sulikin jo pois. 2 & 3. Stage crew class-hommia 4. Monen yrityksen jälkeen päästiin Miisan kanssa viimein käymään IHOP:issa ja oli muuten hyvää!

1. Alennusmyynnit tällä puolella maailmaa on ihan hulluja! VS:lläkin nuo body mistit oli -75% eli hintaa tollekin jäi euroissa vaan vähän alle 3e! 2. America's getting ready for Valentine's day 3. TV Broadcast/Video Production-tunnilla kuvattiin lyhyet videot mitkä sitten editointiin ja minäkin pääsin ruudulle 4. Sooon

 1. The painters, Allison & me. 2. Karkki amerikaksi 3. En oikein ikinä ennen innostunut netflixistä, mutta koska täällä Amerikassa on tätä valinnanvaraa vähän enemmän, niin nyt oon sitten minäkin koukussa 4. NYC

 1. Brooklyn Bridge 2. Basically 3. Sparkling Ice, paras keksintö ikinä 4. Schoool

 1. En oo kyllä ihan varma voiko kaikkea täällä edes kutsua ruoaksi... 2. Eilen aamulla, kun avasin verhot niin ulkona odotti taas tällanen yllätys ja ensi yönä pitäisi tulla vielä paljon lisää. 3. Toissapäivänä käytiin host momin kanssa Ikeassa ja sieltä lähti matkaan daimia sekä suomalaista(!!) mysliä 4. Perjantai-iltana mentiin Yolandan kanssa hengaamaan mallille ja käytiin Panerassa dinnerillä

Ps. Sandralle kiitokset uudesta bannerista!
 -Carla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti