perjantai 16. tammikuuta 2015

News

 
Melko hiljaista on täällä blogin puolella viime aikoina ollut, mutta on siihen ihan hyvä syykin. Kiireiden lisäksi huono onni seuraa mua edelleen ja oon saanut kuulla muutamat huonot uutiset. Suurimpana juttuna se, että mulla on edessä luultavasti toinen perheenvaihto ja tällä hetkellä mulle etsitään taas uutta perhettä. Syynä tähän on se, että yksi host-veljistä ei oo vieläkään oikeen tottunut siihen, että asun täällä ja siitä on sitten tullut vähän ongelmia, joista en sen tarkemmin ala näin julkisesti kertomaan. Mitään tietoa ei vielä ole milloin tai mihin muutan vai paraneeko tilanne ja jäänkin tänne, mutta siitä kerron sitten lisää kun tiedän itse ensin. Sinänsä mulla ei oo siis mitään ongelmia hostien kanssa, tykkään heistä ja hostit kovasti haluis pitää mut täällä eikä mikään muuten ole muuttunut eli ei tässä mitään hätää kuitenkaan ole :) Tuntuu vaan tosi raskaalta muuttaa taas uuteen perheeseen, jos tarve vaatii. Aluksi en meinannut tästä asiasta vielä tänne blogin puolelle edes kirjoittaa, kun ei ole 100% varmaa, mutta ajattelin nyt kuitenkin pitää teidätkin ajan tasalla ja nyt myös ymmärrätte, jos vähän aikaa on hiljaisempaa.

Toisena huonona uutisena sain tällä viikolla kuulla Miisan lähtevän jo ensi maanantaina takaisin Suomeen. Siitä tosin tiesin jo etukäteen, mutta silti se harmittaa ja tulee kauhea ikävä meidän sunnuntaiajeluja, city reissuja ja sleep overeita. Me nähdään kuitenkin taas Suomessa jonkun ajan kuluttua, joten sinänsä tää ei mikään hardest goodbye ole muihin tämän vuoden hyvästelyihin verrattuna, mutta ikävä tulee!

Onneksi yksi hyväkin uutinen mulla kuitenkin on, ettei ihan synkistelyksi menisi! Tällä viikolla sain kaikkien näiden muiden juttujen lisäksi kuulla, että meidän kouluun tulee parin viikon päästä uusi vaihtari enkä ookaan sitten enää ainoa! Mun ensimmäinen host-perhe ottaa siis uuden vaihtarin ja ensi viikolla tänne tulee tyttö Uudesta-Seelannista! Niin kiva saada tälle alueelle lisää vaihtareita ja vieläpä samaan kouluun :)

Tällasen lyhyen uutispommin ajattelin käydä nyt tiputtamassa, ja kuten jo sanoinkin, niin tämän takia täällä blogin puolella voi vielä ollakin hiljaista jonkin aikaa. Näitten juttujen lisäksi mid term -viikko (vähän kuin koeviikko, mutta täällä näitä jaksoja on vain kaksi) lähestyy ja jopa mulla on nyt jonkin verran tekemistä koulua varten. Tällä viikolla juuri tajusin, että vasta nyt mulla on ollut koulustressiäkin eka kertaa tänä vuonna haha. Tämä viikonloppu on kuitenkin onneksi taas pidennetty, koska maanantaina ei ole koulua ja suunnitelmissa on vielä viimeinen reissu cityyn Miisan kanssa, hengausta Yolandan kanssa ja paljopaljon nukkumista.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Ps. Jos teillä on jotain postausideoita mielessä, mitkä kiinnostaisi niin laittakaa ehdotuksia tulemaan! 

-Carla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti