perjantai 5. syyskuuta 2014

First days in pictures

 
1. Hyvästit takana ja pitkä matka edessä. 2. Ensimmäinen lento Oulu-Helsinki
3. Ensimmäinen starbucks pitkään aikaan <3 4. Helsinki-New York lento, joka meni hitaaaasti.

1. Eka Jenkeissä otettu kuva, matkalla lentokentältä kotiin. 2. Pitkä matka vihdoin takana..ai mitenniin väsynyt? 3.&4. Ekoja shoppailuja

 1.&2. Rosebud and Harley. Mun ekat American friendsit. 3. Mun kotiavain hahah 4. Watching Disney channel. Tossa näkyy myös vähän mun huonetta, mun sänky ja siskon vaatekaappi. Oikeella puolella on siskon sänky ja mun vaatekaappi.


1,2,3 & 4. Käytiin siskon kanssa pyöräilemässä naapurustoa ympäri eli tältä täällä näyttää. Oikeestaan nuo kuvat ei edes kerro tarpeeksi ja oikeesti täällä on vielä kivemman näköstä :D


1. Vielä kerran mun uudet karvakaverit, ne on vaan niin ihania otuksia <3 2. Takapihalla chillailua. Täällä on tällä hetkellä kuumin viikko pitkään aikaan menossa ja säät on kyllä ollu sen mukaiset 3. My first froyo ever. 4. " I'm a flower"

Täällä elämä alkaa siis sujumaan päivä päivältä paremmin ja maanantaina pääsen sitten aloittamaan koulunkin. Ootan sitä kyllä tosi paljon, että pääsen tapaamaan uusia ihmisiä. Huomenna mennään perhetutuille kylään ja sunnuntaista en vielä tiiä mitään. Eilen tapasin myös mun aluevalvojan ja kaks muuta vaihtaria, jotka oli tosi mukavia :) Toinen vaihtari oli Meksikosta ja toinen muistaakseni Taiwanista ja toivon mukaan mennään joku päivä yhdessä mall:ille shoppailemaan. Hostien kanssa menee mukavasti ja varsinkin host-siskon kanssa tullaan tosi hyvin juttuun :) 

- Carla

2 kommenttia: